DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Jak hrát

 

Obecně

Nejprve samozřejmě musíte být registrovéni na některém ze serverů BiteFight, buď pomocí kliknutí na odkaz, nebo přímo návštěvou přihlašovací stránky na www.bitefight.cz, viz. záložka zájemci a provedením registrace.

Takže teď máte postavu upíra nebo vlkodlaka se kterou hrajete. Je  to základní postava , kterou je potřeba vylepšit.

Za zlato vylepšujeme atributy jako je síla, obrana ap. tím, že kliknem na tlačítko trénovat a pak už kupujeme.

 Také je možno koupit výzbroj- zbraň, helmici, brnění, které nám vylepší sílu,nebo obranu podle uvedených parametrů. Použít můžeme jen zbroj, která je pro stejný,nebo nižší level.

 Zbroj zakoupíme na tržišti, nebo u obchodníka.

Zbroj zakoupenou u obchodníka můžem prodat na tržišti za cenu v rozmezí od minimální do maximální ceny, což je udáno při požadavku na prodej. Též ji můžem prodat obchodníkovi za výkupní cenu.

 Zbroj zakoupenou na tržišti můžeme prodat pouze obchodníkovi.

Principem hry je souboj. Lovíme bud druhou rasu (upíry,vlkodlaky), nebo lidi a to tak, že klikneme na  lov a vybereme si. Lov lidí je omezen v základu na 2 hodiny, zakoupením Pána stínů se to prodlužuje na 4hodiny za den. Lov druhé rasy omezen není, můžeme lovit celý den, jen je třeba vyčkat od jednoho lovu k druhému 15 minut (u Pána stínů 5 min)

Také můžeme lovit příšery v jeskyni. Čas pro jejich lov je dán společně s lovem lidí. Takže lovíme celkem 2 hodiny buď lidi, nebo příšery, případně obojí.

Vhodné je plnit úkoly, které dostáváme v hospodě. Odměny za úkoly a za vyhrané bitvy v jeskyni, společně s kořisti za lov lidí se započítávají do celkové kořisti, která pak určuje naší pozici v highscore.

Kořist z lovu druhé rasy se započítává pouze do ukořistěného zlata.

Pokud nelovíme, můžeme pracovat na hřbitově, za což dostáváme odměnu, která se ovšem nikam nezapočítává, pouze do zlata, které máš k použití na zbroj, nebo na vylepšení. Při prohraném boji s příslušníkem druhé rasy tento získá část tvého zlata, pokud jej máš, při výhře dostáváš část z jeho zlata.

Hrajeme za kameny

Hrajeme na highscore- kořist: 1. Plníme úkoly v hospodě, bereme těžké a v jeskyni lovíme 15min, pokud chceme investovat kameny do elixíru zdraví tak po 5 min, ale lépe až od vyšší úrovně, kdy jsou i větší odměny

2. Hřbitov děláme ze začátku, později je lépe od něj upustit, jelikož neúměrně zvyšuje úroveň velkým přísunem zkušeností. To je vhodné pouze zpočátku, později by nás mohly vytrestat nízké staty oproti úrovni a spousty prohraných bitev.

3. Lidi pokud možno nelovíme, platí o tom totéž, co o hřbitově

4. Druhou rasu lovíme hodně, zvyšujeme pomocí uloveného zlata staty a jsme tím silnější.

Hrajeme na ukořistěné zlato: Z počátku platí stejné jako je uvedeno výše, vybudovali jsme si silného hráče, začneme lovit pouze druhou rasu. Tím se stáváme silnými na svou úroveň a děláme-li to dost dlouho, jsme pak téměř neporazitelní.

Hrajeme bez kamenů

Hrajeme na kořist: Bez kamenů nemůžem počítat, že budem mezi prvními, ale intenzivním hraním se můžeme posunout hodně vysoko. 

1. Platí výše popsané plnění úkolů v hospodě. Nemám porovnání, zda je lepší dělat 30min. jeskyně, nebo 10 min, ale z počátku bych doporučoval spíš 30 min. Já osobně dělám pouze 30 min. jeskyně, ale jsem teprve na 14 úrovni.

2. a 3. platí obecně, já osobně hřbitov silně omezuji od 10 úrovně a nyní na 14 úrovni chodím na hřbitov jen vyjímečně, když nemám žádné zlato a potřebuji se dobít..

4. Druhou rasu lovíme též co nejvíce, pokud hrajeme na zlato , jakmile začnem mít lepší úlovky zaměříme se pouze na lov druhé rasy, vyjímečně, pokud potřebujeme ušetřit rychle větší částku, plníme úkoly

 

Rady

K čemu je dobrá:

1 - 5  = staty

1. síla Slouží k důraznosti útoku

2. obrana Slouží k odražení útoku

3. šikovnost Slouží k vyhnutí se úderu při obraně a větší šanci k zasazení úderu při útoku

4. výdrž Slouží k vytrvalosti v boji a obnově životní energie. Kolik máme výdrže, tolik se nám obnoví životní energie za 1 hodinu.

5. kouzlo osobnosti Slouží k šanci na dvojitý zásah, na lepší hledání druhé rasy k lovu a šanci na vyšší úlovek při lovení lidí.

6. zbroj , předměty, talismany Slouží k zvýšení naší bojeschopnosti. Každý tento předmět má uveden kolik přidává /případně i ubírá/ v jednotlivých statech

 Jak je nastavit:  Když jsme u postavy na záložce Přehled, máme zde zobrazeny celkové staty i s předměty, když klikneme na Trénovat, jsou zde jen staty vytrénované. Zde se snažíme, pokud možno mít šikovnost vyšší než ostatní staty. V celkových statech se snažíme, abychom měli sílu a obranu co možná nejvyrovnanější. Proto je dobré koukat do budoucna a zvyšovat si staty již s perspektivou nákupu výzbroje.  Pokud hodně lovíte, udělejte si vyšší sílu, ale doporučuji i pokud lovíte pouze v jeskyni a i když jste napadáni, nedávejte si příliš vysokou obranu. 

7. jeskyně V jeskyni se loví příšery, je to vždy z času určeného pro lov = 2 hodiny /4 hod. u Pána stínú/ Příšery se generují z hráčů, můžete narazit na všechny hráče s kořistí 10% nad vámi i pod vámi, pokud žádný takový není bojujete sám se sebou. Démoni v jeskyni nemají bonus za sílu z knihy podzemí a při průzkumu nemají bonus za obranu z hlídače.    

8. pokladnice Slouží k tomu, že tvé zlato je chráněno do výše výdělku za 24 hodin = hodinová mzda na hřbitově x 24              

Co dělat když:

1. Tě někdo stále vybírá:

a/ pokusíš se s ním domluvit

b/ požádáš klan nebo někoho silnějšího

c/ nemít u sebe zlato

2. Jak nemít zlato u sebe

 

 a/ Co nejdříve dáme zlato do statů

b/ Potřebuji na něco dražšího ušetřit ale vybírají mě, tak koupím předmět, co se dá dobře prodat, ale pozor pouze u obchodníka. Když jej pak na trhu prodám, sice se ztrátou, ale ne tak velkou, jako kdyby mne stále vybírali. Navíc, čím méně ze mě budou dostávat, tím řidší budou jejich útoky a věřte, že pokud jim dáte větší částku, budou na vás chodit častěji a pravidelněji

Co znamená u vybavení:

1.Šance na zásah, šance na vyhnutí

Jak je napsáno dává to šanci na zásah/ vyhnutí, něco jako šikovnost v silnější verzi, dost ovlivňuje výsledek boje

2.Dvojitý zásah

Zaútočíš na protivníka 2x po sobě, (hodně líp fungující kouzlo osobnost)

3.Blokování zásahu

Vyblokuje dvojitý zásah, je dobré mít vždy o 1 blokování navíc

4.Poškození (ztráta zbraně)

To jsem nějak nepochopil, ani jsem nepoznal, že by to nějak fungovalo